1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956142

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Bortsett från Strålman så har väl inte Nubben varit särskilt lyckad i sina backvärvningar på väldigt länge.

Passar på att älta tränarbytet lite till: Menade man att Challe skulle vara en bättre matchcoach än Kenta? ha-ha-ha... Vad hade man egentligen för insikt om vad Challe klarar i båset öht? Eller hade någon sett honom som huvudtränare tidigare...?

Jaja, den dag vi är i semi får Berglund full upprättelse även från mig. Tills dess är det bara synd att vi ska behöva spela så satans svajigt med det här laget...

Äh, dags för film och folköl istället. Återigen god kväll

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.