1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956326

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Jag är mycket nöjd med Timrå IK:s kämpainsats idag. Lite förenklat kan man väl säga att det var en del individuella misstag från vår sida samt Stefan Livs storspel som fällde avgörandet. Men jag skulle väldigt gärna vilja se någon slags förstärkning på backsidan, för där hängde vi nu inte riktigt med mot ett lag av HV71:s kaliber. De spelade lite smartare och fick ett alltför stort målmässigt övertag när vi var tvungna att dra på oss den ena utvisningen efter den andra. Vi hade behövt ett 3-4-mål för att ha den där rätta energin mot slutet, men puckfan ville bara inte in av olika anledningar...

Det tog sin tid innan man orkade gå in och skriva lite. En satans BMW - vad fan annars? - på E4:an höll så när på att kosta oss livet. Tyvärr hann man omöjligen med att se bilnumret, för då jävlar...!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.