1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956397

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
superfalle: Gick ju bra me Sanny. Men han har nog lite ont i knä idag.. Men de blir nog bra tills vi åker ner till Hallin staden.
Annars så tycker ja Erixon ska få spela mer..Han gjorde en stabil insats igår på chanserna han fick spela.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.