1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956656

Sv: Jyri Marttinen
htikare: Visst du kan gärna tycka som du vill, men om du ska följa verkligheten borde nog dina tankebanor gå mer ung. såhär, "killen fick inget nytt kontrakt med de svenska mästarna för att han var för dålig, då hade han 2 alternativ, antingen går han till TIK, löven eller SkAIK eftersom de är sämre lag än hans tidigare och där kan han hoppas på mer istid. Han valde det näst sämsta laget utan de 3, och igår fick han återigen prova på elitseriespel efter att ha varit åskådare, han försökte men misslyckades, och var en stor anledning till att modo ibland fick tryck på det för dagen mycket bättre AIK.

Nu vet jag att ni inte är vana att tänka rätt så se det bara som ett försök, då blir ni kanske inte så ledsna om ni misslyckas.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.