Ja, i morgon är det dags för lirarna att också visa hemmapubliken att vinst i tredje perioden är fullt möjlig. Jag hoppas att vi får börja det nya året lika bra som det förra slutade. Vi fyller väl Eon och ger vårt stöd, då tror jag att det fixar sig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag hoppas att vi får börja det nya året lika bra som det förra slutade.
Vi fyller väl Eon och ger vårt stöd, då tror jag att det fixar sig.
GOD FORTSÄTTNING PÅ HOCKEYÅRET 2008 !