Fantastisk match av Jonathan Hedström. Han tog bänkningen i förra matchen på rätt sätt. Delade ut årets hårdaste tackling bland annat. Riktigt härligt att se, ett hån att han inte blev vald till matchens lirare.
Rättvis seger till slut. Härligt att se TIK spela när alla kämpar och går för fullt. Första perioden var briljant. Uppspelet var klockrena liksom spelvändningarna. Domaren var inte lika briljant, missade en klar filming och 17 crosscheckingar i ryggen på Hedström fast han stod 2 meter därifrån.
Publiken bra, men trumman saknades. Idag var det roligt att se TIK spela igen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Rättvis seger till slut. Härligt att se TIK spela när alla kämpar och går för fullt. Första perioden var briljant. Uppspelet var klockrena liksom spelvändningarna. Domaren var inte lika briljant, missade en klar filming och 17 crosscheckingar i ryggen på Hedström fast han stod 2 meter därifrån.
Publiken bra, men trumman saknades. Idag var det roligt att se TIK spela igen.