"I andra perioden tvingades Timrås spelskicklige Timo Pärssinen lämna planen och uppsöka sjukhuset. - Jag fick ett skott på pekfingret och det gjorde fruktansvärt ont. Jag var övertygad om att fingret gått av, sade Pärssinen. Men till Timos och Timråsupportrarnas lycka var det ingen fraktur. - Jag räknar med spel på lördag mot Modo, sade den 30-årige finländaren sedan han återvänt efter sjukhusbesöket"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Glädjande besked från Timo:
"I andra perioden tvingades Timrås spelskicklige Timo Pärssinen lämna planen och uppsöka sjukhuset.
- Jag fick ett skott på pekfingret och det gjorde fruktansvärt ont. Jag var övertygad om att fingret gått av, sade Pärssinen.
Men till Timos och Timråsupportrarnas lycka var det ingen fraktur.
- Jag räknar med spel på lördag mot Modo, sade den 30-årige finländaren sedan han återvänt efter sjukhusbesöket"