1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 960260

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
El Maco: Äh lägg av! 1:a perioden var ju årets sämsta, frejdigt till tusen men noll effektivitet! Vad är det för d-vla "kenta-spel" de har börjat med? Skönt att det blev lite challe system i 2:a och 3:e.

Nästan lite skönt att det inte var någon trumma i klacken idag, funkade rätt bra ändå (hur tyckte du att det var på text-tv el maco?)

När Kokko satte 3-2 hörde jag Wikegårds ord efter småkronornas avgörande mot kanada i mitt huvud, RÄTTVISA, RÄTTVISA det är så Rättvist!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer