El Maco: Äh lägg av! 1:a perioden var ju årets sämsta, frejdigt till tusen men noll effektivitet! Vad är det för d-vla "kenta-spel" de har börjat med? Skönt att det blev lite challe system i 2:a och 3:e.
Nästan lite skönt att det inte var någon trumma i klacken idag, funkade rätt bra ändå (hur tyckte du att det var på text-tv el maco?)
När Kokko satte 3-2 hörde jag Wikegårds ord efter småkronornas avgörande mot kanada i mitt huvud, RÄTTVISA, RÄTTVISA det är så Rättvist!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nästan lite skönt att det inte var någon trumma i klacken idag, funkade rätt bra ändå (hur tyckte du att det var på text-tv el maco?)
När Kokko satte 3-2 hörde jag Wikegårds ord efter småkronornas avgörande mot kanada i mitt huvud, RÄTTVISA, RÄTTVISA det är så Rättvist!