1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 960293

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-01-03
dr-nix: Fast det känns mest som om dom tar ut varandra. Båda vill ha puck och väljer lite halvkonstiga beslut i sitt samspel. Förhoppningsvis förbättras det väl också. Det finns ju sparkapital i Tenkrat också.

Precis som Jimmy skriver i sin blogg så förstår jag inte tanken med Tenkrats possition i PP. Vad ska han lyckas göra där? Har han inte ett bättre skott än Hedström? Det trodde jag. Överlag tycker jag att man söker honom lite för sällan i PP. Han ska stå, tycker jag, lite som Votoulainen gör i HV. Mata skott när han får chansen, gärna i boxen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.