-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4987)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ingen trummilumma... Klart trumman är ett stöd i sig, men jag tycker att det fungerade rätt bra idag ändå. Jag tyckte mig t.o.m märka ett ökat stöd från "icke klackpersoner" när trumman saknades...
Men tänk om klacken kunde begåvas av en "Pelle Nordin-person", jag kan tycka att det är lite väl stereotypt... Ni som lixom jag, min gamla räkel, var på Selånger i bandyn eller IFK Sundsvall i fotbollen under dess glansdagar vet vad jag menar. Tänk vad fräckt det vore om klacken kunde begåvas med en riktig hejaklacksledare av Pelle Nordin-kaliber. Sicket drag och vilken humor det skulle kunna framkalla. Men det önskas ju av en gammal räkel så det är väl kanske att önska för mycket...;-)
FORZA TIK..........alltid, alltid...........