-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 13
- Silly Season 2026-27 (4929)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Bra skrivit "Kovlando"
Det är utomordentligt förklarat att Timrå försöker att spela sig i in Zonen och försöker att få långa byten i anfall med samlad femma istället för dump och 50 /50 chans på pucken.
Det är också därför Timrå tar burskydd ofta (även om jag själv tycker att man skall varva med snabba uppspel ibland) för att komma samlad igenom mittzonen med fem man istället för som förut två på sin höjd och det för att man skall vara "täta" över hela banan.
En del säger att det är tråkigt en del säger att det är effektivt som jag.
Kan bara ta serien mot MoDo i slutspelet ifjol i minne där vi verkligen hade huvudet under armen och hade "världens längsta lag" som det blir med dumpning hela tiden.