-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4987)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Tyvärr så höll inte våra backar rent framför mål idag, därav blev han skymd på två utav målen. Det första är ju ett busenkelt mål, som inte borde blivit mål egentligen. Ledin skulle solklart blivit utvisad strax innan (t.o.m. han själv slutade lira där ett tag). Det fjärde målet måste han självklart ta.
2. Skulle det varit en jätteviktig poängmatch skulle Timo nog lirat. Eller om det varit en kvarts- semi- eller final är jag ganska säker på att Challe gnuggat in Timo någonstans ;) Nu hade vi ju vunnit tre raka matcher utan ett helt gäng viktiga spelare, därför känner han ingen panik och vill på så sätt vila honom ytterliggare någon dag. Men det viktigaste av allt. Om inte Timo känner sig 100% återställd ska han ju inte spela heller. Förutom då när det gäller något. Som sagt.