250kg kärlek: Synd, men någon dag, säsong, är väl den sista även för nubben. Trist för klubben men han går alltid att ersätta, vem vet det kanske kommer in en sportchef till timrå som får nubben att framstå som en nybörjare, fast det är väl inte så troligt. Men jag är inte ett dugg förvånad av att Nubben drar, han är skit less fattar ni väl.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men man behöver inte deppa ihop för det!!!!!