-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4989)
- Apropå nånting... (188097)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nubben får gärna gå till VF för mig, men det ända som för mig är en liten liten oro, det är: Vem ska Nubben vara lojol mot VF eller Timrå. Har det här varit på tapeten länge så det är därför som vi inte har fått en ersättare till Martiinen och Hedström.
Vi är faktiskt ett svagt lag om någon av våra "nyckelspelare" blir skadad i ett slutspel....
Jag hoppas och tror att Nubben inte har kört med fulspel i detta det vore inte så bra för för hans karriär om han har värvat tex Sanny, hahl till VF "under bordet" Så dum kan han inte vara!!!
Sen spekuleras det i varför han går!? 1 Pengar så klart,2 konflikter inom organisationen. Stod bakom honom vid ett tillfälle där han pratade i telefon och nyfiken som jag är så lyssnar jag. Det var inte ett glatt samtal kan jag säga, så jag är inte förvånad att han drar.... Han är less!!!