-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Ja du Uno, det här är bara för mycket!
"Han kommer inte medvetet se till att Hahl och Lindström hamnar i Frölunda. Ett sådant tänkande existerar inte överhuvudtaget för honom. Han kommer se till att Timrå får ett slagkraftigt lag även nästa säsong. För tro mig Nubben skulle inte fälla tårar ifall vi gick hela vägen och vann guld utan honom. Inte ens om det sker på bekostnad utav Frölunda. Hjärtat finns fortfarande kvar i Timrå och så kommer det att förbli."
Jag har varit med ett tag och sett sådana som bytt arbeten och långt innan man slutar är focus flyttat till nästa uppdrag. Jag har sett de "lojalaste" medarbetare totalt byta karaktär när man skall sluta. Den som går till en konkurrent skall absolut inte sitta kvar ens en dag då det blivit känt att man "byter planhalva". I näringslivet är det så att man helt enkelt inte får använda sin dator mer, mobilen lämnas till chefen, sen får man ta sina eventuella privata saker från kontoret och gå hem. En annan variant är att man, under uppsägningstiden, hamnar i ett telefonfritt rum och får sitta och kuvertera brev eller liknande "stimulerande" uppgifter.
AGERA NU Thomas och Christer!