fighter: Klart som fan dom är värda att vara Topp 4. Dock är inte vi det. 2mål hemma mot SSK o FBK med halva laget borta. Inse vi är inte bättre och vi kommer att dala. Publik under 5000. varför jo vi spelar en riktig Tråk/skit hockey med materialet vi har.
Tenkrat bäst på plan, Backlund precis som vanligt hygglig men defenitivt ingen målvakt som vinner matcher på egen hand ala Krizan o kapanen. Vi missar Slutspel kom ihåg det. Fy fan vad besviken man blir. Gonatt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
2mål hemma mot SSK o FBK med halva laget borta.
Inse vi är inte bättre och vi kommer att dala. Publik under 5000. varför jo vi spelar en riktig Tråk/skit hockey med materialet vi har.
Tenkrat bäst på plan, Backlund precis som vanligt hygglig men defenitivt ingen målvakt som vinner matcher på egen hand ala Krizan o kapanen.
Vi missar Slutspel kom ihåg det.
Fy fan vad besviken man blir.
Gonatt.