-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 13
- Silly Season 2026-27 (4929)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vad är positivt just nu? Jo att Moe matchas tros indianare det tycker jag är bra han har ett direktskott värt namnet o kommer likt Strålman att utveckla skottet ytterliggare nu når han få chansen..vi har det material vi har o då är det bra att våga med dessa yngre som Lander o Pääjärvie.
Vi bör klara 6:e 7:e plats ialafall o får vra nöjda med detta pga det som hänt med skador o dylikt..underverk verkar ta tid som att Hynning skulle dyka upp till slutsspelet o dessutom hittat nån slags gångbar form...osannolikt men ett litet hopp iaafall..
lagsituationen går ju att bli lite klok på o förstå..men spelsystemet känns fortfarande efter alla dessa omgångar som lätt obegripligt...just nu åker spelarna mest o krockar i åkbågAR med varandra i uppspelen ifjol gick det lättare naturligare att komma in i zonen PÅ KANTERNA iallafall medans vårt pp.spel fortfrande ger motståndarna gått om tid att gruppera sig...o jag finner den största iorsaken i det som nämnts många ggr ett pp backspel i Långsam sirap där Moe utmärker sig positivt o bör få fortsätta utveckla detta oavsett nån indianare då o då.