1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 976720

Sv: Timrå IK - Färjestad 2008-01-31
Skarin: Mycket trevlig läsning såhär på nattkvisten, om man säger så. Vi verkar ha väldigt lika syn på det mesta. I fallet Tenkrat så instämmer jag helt och hållet. Trodde han skulle vara en sådan som gräver ner sig så fort det går dåligt, men jag tycker han är en av våra bästa forwards just nu. Han åker mycket skridskor, går på mål, och skapar väldigt mycket.

PP måste förbättras några snäpp snarast möjligt. För få skott på mål, och för lågt tempo. Vi spelar ju bara till närmste spelare. Inga pass genom boxen, backarna skjuter för lite. Jag vill se ett enkelt spel med mycket rörlighet, pass till back som trycker till direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.