Tror alla Nubben sticker pga osämja med styrelsen? Finns stora anledningar för en sportchef att byta klubb precis som vilken arbetare som helst. Efter 7år i timrå kanske han behöver en ny utmaning? Han kanske ser chansen att bli riktigt framgångsrik i det lag som har bäst förutsättningar i sverige? Han kanske tycker dubbelt så stor Lön är rätt skoj att se ramla in på kontot? Fast det sista kan ju inte stämma för har man timrå hjärta jobbar man hellre här för halva pengen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Efter 7år i timrå kanske han behöver en ny utmaning?
Han kanske ser chansen att bli riktigt framgångsrik i det lag som har bäst förutsättningar i sverige?
Han kanske tycker dubbelt så stor Lön är rätt skoj att se ramla in på kontot?
Fast det sista kan ju inte stämma för har man timrå hjärta jobbar man hellre här för halva pengen.