Må så vara.... men nånting måste grabbarna som styr göra.... Man kan juh inte köra med 3 5:or hela tiden för då kommer soppan ta slut... in med lite junisar så kan det va halvtank iaf....
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Må så vara.... men nånting måste grabbarna som styr göra.... Man kan juh inte köra med 3 5:or hela tiden för då kommer soppan ta slut... in med lite junisar så kan det va halvtank iaf....