1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614816 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 982073

Sv: Ny Sportchef
Vad gör Inge Hamarström nu för tiden? Scoutar han för Philladelphia? Han erbjöd väl timrå sina tjänster lite på -90 talet men klubben tackade nej. Hoppas han inte är långsur. Annars känns Mikael Andersson, Ingvar "putte" Carlsson eller Markus Åkerblom som intressantare alternativ än Freddan i mina ögon, hur rimlig mina namn är kan inte jag uppskatta.

Sen en sak som jag inte riktigt har förstått, Nubben hade kontrakt till 2011. Revs bara det kontraktet? Fick inte frölunda "lösa" honom. vad hade hänt om timrå hade stått på sig? Nu hade väl en tjurig nubben kanske intevarit helt optimalt att ha kvar, men samtidigt kan man ju faktiskt tycka att har man ingått ett avtal så håller man det?!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.