1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 983046

Sv: Apropå nånting...
actionleif: Du kan ta båten du me som kommer att sättas in istället för hockeybuss så blir de hockeybåt.. :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Är det nån som vet hur Hockeybussarna går genom Timrå centrum? Går de Kömangatan ner mot Framnäs förskola eller går de nån annan väg?

Sist jag skulle åka som gjorde jag själv den genomfelaktiga bedömningen att hockyebussen, liksom det stora flertalet av de andra bussarna i ljnetrafik, även den går E4 och svänger ner på Skogsvägen och sen vidare. Kan ju säga att det blev iskalla 50 minuter i väntan på bussen som går över Tallnäs 18.52..

Så, vilken väg går busskrället? Det är alltså bussen som kommer från Alnö det gäller.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer