NuMo: Frågar du mig tycker jag att Sundsvall och Timrå gott kunde vara en enda stor kommun. Förstår ärligt talat inte vinsterna av att var delade...inte inom något område.
Men med tanke på de motsättningar som tycks råda på flera plan, särskilt i dessa tider med diskussioner kring storregioner i Norrland, så ser inte framtiden i det avseendet särskilt ljus ut.
Du låter förresten som en Timråbo...är det nå´t vi inte vet om dig? Är jag pinknödig så pinkar jag i en ledig toalett där jag råkar befinna mig, oavsett om det är i Sundsvall, Timrå eller för den delen t.o.m Örnskölsfuckingvik...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men med tanke på de motsättningar som tycks råda på flera plan, särskilt i dessa tider med diskussioner kring storregioner i Norrland, så ser inte framtiden i det avseendet särskilt ljus ut.
Du låter förresten som en Timråbo...är det nå´t vi inte vet om dig? Är jag pinknödig så pinkar jag i en ledig toalett där jag råkar befinna mig, oavsett om det är i Sundsvall, Timrå eller för den delen t.o.m Örnskölsfuckingvik...