"Stjärtman" får väl ta å titta upp å inte bara borra ner skallen i isen då blir det pang bara när såna som Sanny finns,den igår var KLOCKREN ur bedömningssyfte av domaren, djävla gnäll, glaslirare å gnällmånsar många i MoDo.....
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Stjärtman" får väl ta å titta upp å inte bara borra ner skallen i isen då blir det pang bara när såna som Sanny finns,den igår var KLOCKREN ur bedömningssyfte av domaren, djävla gnäll, glaslirare å gnällmånsar många i MoDo.....