-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4970)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
- Låter som att MoDo själva anser att de kom undan med blotta förskräckelsen. När det kommer från harald får man anta att han menar allvar.
- Det är trist att yeatman fick hjärnskakning
- Ingen, och då menar jag ABSOLUT INGEN, tycker att Sannys tackling var osjysst. Jag fastställer därmed en gång för alla att den inte var osjysst - Kan vi enas om det?
- Att utvisningen på Styf var matchavgörande är också ställt bortom allt tvivel.
- Slutligen, om inte Zajkovski burits ut på bår hade antagligen inte Styf åkt ut på mer än MoDo killen som kastade sig över honom. Detta är ju hockey och inte Curling. Man blir inte utvisad för att man curlar en spelare som curlar in i en annan. Vidare hade Zajkovski burits ut på bår om han inte:
a) filmade
b) hade fått vätskebrist
Låt oss anta att han inte filmade utan fick vätskebrist!
Då är min enda slutsats att det är MoDos materialare eller vem det nu är som fylle rpå hans flaska som skall lastas för att MoDo vann!
End of Story!