1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 990358

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2008-02-23
RTS: "Tänk vad jävulskt mkt bättre Backlund varit om han skippat spelet runt kassen" Ja, eller bättre upp - Tränar stenhårt på det med Tarvainen. Det vore ju nästa steg. För där kan det förbättras. Bortsett från det var han strålande idag. Puckarna sögs till honom och han spelade stort hela matchen igenom. Fick iof inte så mkt att göra i första perren, men eftersom matchen gick fick han mer att göra.

Backlunds spel i all ära. Bilden jag kommer att minnas från den här matchen kommer från Hahl. När slutsignalen gick knöt han näven, höjde en knäet och skrek ut sin glädje. Jag tror aldrig att jag har sett honom så glad. Han brukar ju vanligtvis vara väldigt sansad efter en vinst. Men just idag såg det ut som om han blev extra glad. Han fick bifall i sitt jubel av tillrusande spelare från båset. Allt som allt, en jävligt härlig bild.

Tack för en god match Timrå IK.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.