1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 993135

Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Så står det att DIF ev saknar en hög med nyckelspelare ikväll. Men det vet vi ju hur det är med den saken, i alla de fall det står något sådant om andra lag än TIK gäller devisen att dessa farhågor/förhoppningar aldrig blir en realitet, åtminstone inte mot TIK. Var lugn för att de här killarna spelar ikväll. I TIK:s fall råder dock motsatt verklighet, står det att spelarna är tveksamma till spel men ev kommer att spela kan man ta gift på att det INTE blir så. Dessutom lyckas med all sannolikhet ytterligare någon el några spelare insjukna/skada sig/tappa bort skridskorna el dyl innan nedsläpp....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.