1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 993784

Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Avslaget och brist på skärpa. Det känns som att bägge lagen var nöjda med en pinne och att man från TIKs sida redan nu lagt ev kamp om fjärdeplats åt sidan och istället inriktar sig på att förbereda sig för slutspel och försöka att inte köra slut på krafterna nu i slutspurten av serien. Man hade gott kunnat ge af Segerstad och Ticar något byte till innan skadorna dök upp. Just skadorna på två kommande nyckelspelare är något man gärna vill ska vara av det lindrigare slaget nu. Att rulla på två centrar i ett slutspel kan bli tufft, även för Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.