1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 993827

Sv: Timrå IK - Djurgådens IF 2008-02-28
Skarin:

...njaa, nu tar Du väl i lite när Du säger att 5 mot 3 var det sämsta som någonting setts i E.on... ...jag menar att om man tittar bakåt i historien så finns det säkert ett liknande läge med 2 man mer samt med 90 sek tillgodo då man inte sköt ett enda skott mot mål.

...vi räknade till 1 i afton i varje fall...

...och vad inte alla vet är ju att detta bara är en mörkning inför slutspelet där det kommer att visas upp gammal god Sovjetisk "Propaganda" Power-play i löpande band och jösses vad det skall nätas då...

För övrigt är det en sann och skär välsignelse att det finns riktiga proffs eftersom man ej kan ifrågasätta ett endaste litet tut (eller avsaknad av) i pipan. Fullfjädrade proffs som det borde finnas fler av.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.