1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995184

Sv: Vad är fel i årets upplaga av Timrå IK?
Jag tycker att man skall skilja på de olika sakerna här:

- Först bör man, inklusive Challe, konstatera att detta kan vara den sämsta match och den sämsta inställning ett lag visat sedan Elitserien instiftades. Det var fan i mig synd om Luleå och Brynäs.
- Sedan kan man fundera över orsakerna. Där spelar självklart skador, trötthet och liknande in. Förståeligt med 7-8 skadade och 7 juniorer på plan

Men det är ju så man måste analysera. Man kan ju inte vara nöjd efter detta - Det är bara inte ok.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.