1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 999460

Sv: Kvartsfinaltråden
73Sjöbba: Jag bjuder på galenskaperna ikväll.
Men jag är faktiskt väldigt övertygad om att fördelarna med vår väldigt starka offensiv verkligen väger upp förlusten av Strålman.
Devisen; " - Håll tätt bakå! Full fart framåt!" får råda.
Vill vi byta bort Hahl mot någon annan center i elitserien?
Vill vi byta bort Pärssinen/Pyörälä mot några andra forwards?
Eftersom jag är på det galna humör som jag är slår jag också till med att påstå att jag vill fan inte byta Regin eller Johan Andersson mot någon annan heller!
Vi har ju ett kanonlag! I komplett offensiv slagstyrka tycker jag endast vi matchas av HV71. Modo? Nja. Linköping? Nej. Färjestad? Nej inte alls.

Tänk om Challe satsar på finnfemman igen. Dom backas då upp av Tenkrat, Andersson, Hynning och Svensson, Regin och Sundh. Det är naturligtvis makalöst tråkigt att Erik inte kan vara med för då hade vi även haft en intressant fjärdelina att avlasta våra tunga pjäser med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.