Enligt hockeymagasinet är Peter Regin klar för Timrå, har skrivit ett 2-års kontrakt.
Peter Regin klar
« Föregående · 536123 Till forumet
Sv: Peter Regin klar
Robban: Nej inget är klart förrän det kommer ett pressmedelande men det är en ganska väsentlig skillnad om kvällspressen skriver att en spelare klar eller om personen ifråg går ut i media och bekräftar.
Regin=KLAR.
Regin=KLAR.
Sv: Peter Regin klar
US Property: ja det verkar ju bra att man satsar ungt o hungrigt men jag vill se något tunkt namn ochså en pappa med bra rutin hjärta för laget.vi kan inte vara för säkra på jonte. men jag tror på nubben o jänget som ska bygga
Sv: Peter Regin klar
grattis til Timrå med en af de største talenter i Danmark. Ham blir i nøjd med og så har han 2 år til at blive endnu bedre og klar til NHL (forhåbentlig). Så må vi jo se om ikke osse Frans Nielsen vælger Timrå....
Fortsat god silly season ;-)
/Ryback (Herning Bluefox)
Fortsat god silly season ;-)
/Ryback (Herning Bluefox)
Länkar:
http://www.herningbluefox.dk
http://www.herningbluefox.dk
Sv: Peter Regin klar
Ryback: Tack tack, ser ut som en spännande spelare. Hur tror du han kommer klara det fysiska spelet?
« Föregående · 536123