Timråit H-sand: Tycker överlag nivån ser lägre ut. Det är knappt någon press i offensiv zon alls. Försvaret står som i boxplay med 5e spelaren lojt viftande med klubban mot puckinnehavaren. Sen är de otroligt många felpass och fummel också, men nu kollar jag på matchen för att hitta misstag också :).
Överlag tror jag att både årets Timrå och fjolårets Timrå hade plockat en serie bäst av 7 mot båda dessa lag.
Timråit H-sand: Oskarshamn har Dahlroth men räcker inte med en femma för dom AIK har stjärngäng minst sagt har sett dom i någon match och är outstanding
Öndulat: Viktigt för matchen där. Råttjävlarna ska nog inte ropa hej än i alla fall! Men känns som Råttjävlarna blir tuffast i ett ev kval...Och Hovet dessutom fullt med ohyra😈!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer