1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Play off

1940500 · » Till forumet

Sv: Play off
Timråit H-sand: Ring Anticimex o lägg ut lite råttgift!!😎😎

Sv: Play off
TD: Måste berömma mig själv enligt c more nr 6 bäst i IKO

Sv: Play off
TD: IKO spelar som Timrå ifol ruggigt säker försvarsspel men AIK har spetsen Holm som är hur bra som helst ledning nu IKO starkt

Sv: Play off
Bara jag som noterat att AIK och även DIF väldigt ofta får ett PP I början av matcherna på hovet? Domarna pallar inte trycket?

Sv: Play off
Timråit H-sand: Tycker överlag nivån ser lägre ut. Det är knappt någon press i offensiv zon alls. Försvaret står som i boxplay med 5e spelaren lojt viftande med klubban mot puckinnehavaren. Sen är de otroligt många felpass och fummel också, men nu kollar jag på matchen för att hitta misstag också :).

Överlag tror jag att både årets Timrå och fjolårets Timrå hade plockat en serie bäst av 7 mot båda dessa lag.

Skrivit av den oändliga optimisten.

Sv: Play off
Och där var iko ikapp

Sv: Play off
Timråit H-sand: Oskarshamn har Dahlroth men räcker inte med en femma för dom AIK har stjärngäng minst sagt har sett dom i någon match och är outstanding

Sv: Play off
Öndulat: Viktigt för matchen där. Råttjävlarna ska nog inte ropa hej än i alla fall!
Men känns som Råttjävlarna blir tuffast i ett ev kval...Och Hovet dessutom fullt med ohyra😈!

Sv: Play off
TD: Tycker Oskarshamn gör det väldigt lätt för AIK också

Play off
AIK ser ut som ett SHL lag hua om vi skulle få möta dom...

1940500 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer