Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Redigerad kommentar
Sedan hör man aldrig av dem.
Har precis startat en Facebookgrupp som heter "Röda Marknaden" där tanken är att folk som har biljetter över till Timrås hemmamatcher ska kunna skänka bort dom till folk som annars inte har råd att gå på hockey.
Vet att väldigt många vaskar nu t.ex och då vore det väl bättre att ge dessa biljetter till folk med Timråhjärta men som inte har råd att gå?
Viktigt att poängtera är att inte smussla åt sig biljetter om man har råd att köpa egen biljett.
Sök gärna upp gruppen och lägg till era Timråvänner.
KÄMPA TIMRÅ!!
Tyg och färg kan införskaffas. Förslag på kort och slagkraftig, eller annan vinkling på budskap mottages gärna...
Skicka förslag och tankar via brevlådan för större effekt.
Redigerad kommentar
Ger upp, det för jag aldrig däremot.
157620: Klistrar in mitt eget påpekande från livechatten
IFSH har aldrig någonsin spelat i högsta serien men ett av föregångslagen, Heffners spelade en säsong 1971 i högsta serien. Man fick bl a stryk av Timrå med 10-1 i den ena matchen. Det andra föregångslaget Tunadal spelade aldrig i högsta serien
157620: Frågan löd dock hur många säsonger de hade skrapat ihop, var inte frågan om någon "dåtid och nutid" !!!
Redigerad kommentar
törsa man hoppas på lite positivt?
Från Facebook :
Tisdag 27/1 kl 8.30 är det slutna möten i fullmäktigegrupperna. Innan dess, fråga dina förtroendevalda kommunpolitiker: Vill du attkommunen ska överta en anläggning av SHL-klass för 25 mkr, och
som bonus få en förening med en ungdomsverksamhet av högsta klass och ett representationslag som snart kan vara i SHL?
Redigerad kommentar
Hälge: Detta sudden death är längre än mot Luleå 2003/04. Åkerblom avgjorde då. Ska det bli Nollan som får sätta avgörande puck imorrn?
KÄMPA NOLLAN!!
Redigerad kommentar
"– Jag har fått ett mail från Lars Nolander och att han vill träffas tillsammans med banken och näringslivet."
Vilka är näringslivet? Kan det vara Stig?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
157620: Ja, någon nolla lär få sista ordet i morrn...förhoppningsvis vår.
Kämpa Timrå!
Redigerad kommentar