Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Pihl1337:
Det är nog inget man bara "går ut med" så där med tanke på att de flesta kan räkna ut vad det betyder.
I värsta fall sitter det någon/några och filar på en ytterst tråkig pressrelease just nu.
| Kommentar från Malla enligt en facebooksida så har henrik strid skrivit på facebook att dom uppgifterna stämmer ej |
Allt som betytt nåt för en i större delen av ens liv försvinner nu ner i graven.
Det är med ett tungt hjärta jag ser på mitt hjärta nu. Ords finns inte.
Fågeln Fenix uppstod ur askan... kan man hoppas att den myten kan bli verklighet i vår tid... i våra liv?!
Edit, nu blev formatet normalt iallfall.
Redigerad kommentar
Jockz:
hoppar och hackar bilden som vanligt på deras sändningar ?
Alla rykten om konkurs är helt felaktiga! Det är väl Gamen som hittat på allt
haha alltså den där jävla gamen, snacka om ihärdig, det ska han fan ha oavsett hur sorglig han är. Hur länge har han huserat?
nolander har pratat om denna snubbe tidigare...
På bortastå står det cirka 10 Timråsupportrar med banderollen "Rädda Timrå". De sjunger också, "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp".
.>NEVER SURRENDER
Redigerad kommentar
Men det bevisar ju bara vilken liten lillebror de är. Om man googlar på " Bitter lillebror" så dyker ett sundsvalls fans upp....Förmodligen Gamen.
:-)
Har fått magsår....
T T: Fast får vi ett positivt besked i morgon betyder ju inte det att man inte kommer går runt med en klump i magen över något i framtiden, då vore man ju inte Tikare. :)
Nu njuter jag av den här matchen som om det vore den sista och sedan ska jag gå på gymmet och kör skiten ur mig totalt så jag kan brinna av som en normal människa sedan...
PEEEEEEEEEELLLLEEEEE!!!!!!
Sportsligt o ekonomiskt!
Vi är Timrå IK o vi ALDRIG ALDRIG UPP!
Hoppas detta betyder något bra!
www.expressen.se/sport/hockey/hockeyallsvenskan/meddelandet-som-kan-avsloja-timras-framtid/
Ruskigt osmakligt om jag får säga det.
Skulle vara på sin plats med uppmuntrande ord från officiellt håll i den klubben istället