RESA
146949 · Nästa » Till forumet
Sv: RESA
rådbjer:
Öööö..det var inte det värsta...det var när vi
stannade o tanka på någon liten bymack och
jag trodde att jag hade glömt min plånbok på
den förra macken...men den hade bara glidit
ut ur min jacka..mike66 hittade den i snön utanför
dörren på "the van vi åkte i..(dyr i drift bil)
så små pojkar o tjejer (inte signaturen jag) boka
en tur med mike66 när det är snöstorm så kanske
ni lär er ett o annat
Öööö..det var inte det värsta...det var när vi
stannade o tanka på någon liten bymack och
jag trodde att jag hade glömt min plånbok på
den förra macken...men den hade bara glidit
ut ur min jacka..mike66 hittade den i snön utanför
dörren på "the van vi åkte i..(dyr i drift bil)
så små pojkar o tjejer (inte signaturen jag) boka
en tur med mike66 när det är snöstorm så kanske
ni lär er ett o annat
Sv: RESA
mike66: Vad jag hörde av alla rapporter så var det nån trafikfarlig minibuss som var ute o småkröp efter vägkanten så att alla andra bilister höll på att gå upp i limningen!! (o snöstormen var nog i era ögon.)
Det värsta tror jag var mikes tunga flåsning, av att behöva hålla i ratten, så att gud var tvungen att försöka få bort imman från rutan.
Det är jobbigt att vara chaufför om man inte är vältränad! :))))
Det värsta tror jag var mikes tunga flåsning, av att behöva hålla i ratten, så att gud var tvungen att försöka få bort imman från rutan.
Det är jobbigt att vara chaufför om man inte är vältränad! :))))
Sv: RESA
Jag:
Bry dig inte. Dom är bara avundsjuka för att dom inte kan köra minibuss/bil i snöstorm. Och det var inte tur att vi kom hem helskinnade och det vet du.
Apropå matchen idag så är jag lite orolig. Klarar vi av en förlust idag utan att det blir oro i laget? SSK borta är en av de svåraste bortamatcherna i årets serie och det skulle förvåna mig mycket om vi ens får med oss en poäng hem idag.
Tipset från mig får ändå komma från hjärtat, vi vinner med 4-2.
Bry dig inte. Dom är bara avundsjuka för att dom inte kan köra minibuss/bil i snöstorm. Och det var inte tur att vi kom hem helskinnade och det vet du.
Apropå matchen idag så är jag lite orolig. Klarar vi av en förlust idag utan att det blir oro i laget? SSK borta är en av de svåraste bortamatcherna i årets serie och det skulle förvåna mig mycket om vi ens får med oss en poäng hem idag.
Tipset från mig får ändå komma från hjärtat, vi vinner med 4-2.
Sv: RESA
Selina: Min erfarenhet som far till dotter:
upp till en viss ålder, säg elva år "tack vare pappas bilkörning överlevde vi"
ovanför den åldern, fjortisvarning: "trots gubbjäveln vid ratten sitter jag här idag "
samma historia i två versioner, vilket får mej att tro att signaturen "jag" inte får köpa röka på konsum...
upp till en viss ålder, säg elva år "tack vare pappas bilkörning överlevde vi"
ovanför den åldern, fjortisvarning: "trots gubbjäveln vid ratten sitter jag här idag "
samma historia i två versioner, vilket får mej att tro att signaturen "jag" inte får köpa röka på konsum...
Sv: RESA
Dalan: Att klara sig utan en skråma när chauffören inte ser ett dugg, då kan inte han vara annat än hård. Blåsa på för fullt? vad menar du? Iof blåste det jävligt mkt ute, men inne i minin var det alldeles vindstilla. Pappa mike körde lungt och försiktigt då vi andra satt och höll utkik efter stolparna i mitten av vägen (förrutom Gud som satt och torkade bort det som immade igen på fönsterrutan).
Sv: RESA
För de som undrar så är vi lika många resenärer som igår, dvs 36 stycken. Minst 40 för att vi inte ska gå back. Vi kunde ha varit elaka eftersom vi är under 40 och ställt in resan men vi litar på att fler kommer anmäla sig idag!!!
Sluta fundera, lyft luren och ring!!!!
Maggan 0739-248999
Madde 0735-777049
Visa ert stöd på bortaplan också!
Sluta fundera, lyft luren och ring!!!!
Maggan 0739-248999
Madde 0735-777049
Visa ert stöd på bortaplan också!
Se där, det kan även vara farligt att köra ute på vägrenen och krypa fram i snigelfart. Dåligt tränad? Jag var faktiskt med och spelade supportermatch den 30/12-2001!
Sundsvall fans - Timrå supportrar....13 - 7!
Jag kräver en returmatch och det omgående. Helst i morrn!
I Cooparena kan man visst köpa blåvitt röka i periodpauserna. Då är man garanterad att man ser äkta snöstormar på vägen hem! Nere i Gaevle så går det numera att få tag i sönderrostade kaffebönor. Dessa går att använda i pipan i brist på annat och man får då uppleva en del härliga hallucinationer på vägen hem.
Det är lätt att vara chaffis om man väljer den rätta vägen!