Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
« Föregående · 1539525 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
superfalle: Tycker Demén Villaume har varit rätt bra i de här matcherna faktiskt.
+ 10
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
erathoo: Ahh...det verkar vara lika olika. Vi var de först som fick strömmen tillbaka.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
hubbenorlen: jag ljuger lite ;-) strömmen är tillbaka, men comhem verkar ha big problems....det andra funkar inte....
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
erathoo: Fortfarande? För oss kom den tillbaka för ett par timmar sen.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Strömavbrott här nere i 08-land, Ingen tv, internet eller tfn....tur att värmen funkar iallafall :-(
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Kattgubben: Ja då ska jag sitta och nynna på Jim Morrisons The End i en isolerad cell
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Timrå Icon:For sure! Undra hur vidskepliga vi kommer vara när vi sitter på hemmet sen... på grund av allt det här. haha!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Tänk om vi INTE fått Nordgren.. så som det länge såg ut att bli.. hua!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
mikenomad: Ja det är ju tur det iallafall.
Flitiga målskyttar som levererar har vi gott om i år
Flitiga målskyttar som levererar har vi gott om i år
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Timrå Icon: de är ganska svårt att förlora mot oss . Att skjuta puckar igenom bröstkorgen på målvakten lyckas i princip aldrig . Man bör nog skjuta någonstans där inte målvakten står så att han i alla fall behöver göra en räddning
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Timrå Icon: Det känns iaf betryggande att vi har så vassa målskyttar som kan vända det här åt oss.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Timrå Icon: Man kan inte påstå att det är någon bländande hockey, precis.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Kattgubben: Varför ska precis ALLA lag vända sina negativa trender mot just oss?!?
Det slår f-n ALDRIG fel!
Det slår f-n ALDRIG fel!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Kör crippe i dubbla byten så leker vi hem 3poäng och i ALLA PP
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
KORITFW: Men det är ju väldigt tydligt att Jocke är en tryggare målvakt än Belissimo. Väldigt få returer.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Olle: så kasst att inte göra mål när de är så jävulskt dåliga, nu ska vi försäka sprätta nollan mot ett garanterat uppryckt Rögle istället.
Redigerad kommentar
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
73Sjöbba: aartuu har ju tappat förståndet fullständigt. Hur kan kan han lovorda Rögle på NÅGON punkt när dom skjuter 3 skott på hela perioden trots två PP. Vi dominerar ju perioden fullständigt. Mycket fina backskott, betydligt sämre avslut från forwards.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Bra spel andra halvan av första perioden. Synd och skam att det inte syns på resultattavlan dock.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Men ska det vara så förbannat svårt att ge fan i att bara rakt upp och ner skjuta på ALLA frilägen och straffar!? se och lär av Pelle och Rohdin. Max elände.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Lemmy:Rögle är det spelförande laget.
Jag tyckte att det mest var spel i deras zon
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
73Sjöbba: "Rögle måste få pucken över rödzon, såååja!" Arto "Virus" Njurstens kommentar är redan klassisk.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
73Sjöbba:Låter nästan som att han har demens på gång... :/ Eller så är han bara oerhört ofokuserad...
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Hälge: och JimmyH
"
"
"
| Jimmy Hamrin: Målvakt:84 Joakim Lundström |
Länkar:
Live - Hockeypuls
Live - Hockeypuls
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
El Maco: så var det i lördags iaf
@jimmyhamrin: Ser inte matchen men anledningen att Jocke inte står är att han vilar utifrån problem med ett knä. #timraik
@jimmyhamrin: Ser inte matchen men anledningen att Jocke inte står är att han vilar utifrån problem med ett knä. #timraik
Redigerad kommentar
« Föregående · 1539525 · Nästa »