Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
« Föregående · 2773623 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Henrik_Tikare: Tänkte preciiiiis börja gnälla till sambon att dom inte skapar nånting i PP.
Woop woop!
Woop woop!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Villervalla: Tur man kan redigera när man inte kan kommentera på 1 minut.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
bar mofftak: De enda anfallarna i Timrå jag skulle vilja byta ut är Eisenmenger och (tyvärr) Päärjärvi.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Woody Jokinen: Vad skriker skåningarna i publiken? Konstig tremålshockey? 😂
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Olli Hahl: Har Per S börjat spela forward? Blir lite som i ungdomshockeyn, man får testa olika positioner.😂
Det är inte så jäkla lätt att redigera heller då HS stökar till det när det är fler än två som skriver samtidigt.🤣
Det är inte så jäkla lätt att redigera heller då HS stökar till det när det är fler än två som skriver samtidigt.🤣
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Woody Jokinen: Solklar 2:a på Röglespelaren. Helt klart medveten bentackling på medpselaren där. 😉
Men där däremot. Solklar interference på Boyce. Domarn är ju klappkass.
Men där däremot. Solklar interference på Boyce. Domarn är ju klappkass.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Woody Jokinen: Dom låter inte skriker öööööooooååå vid varje Rögle chans!!🤣🤣🤣🤣
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Då Rögle förstör hockeyn med sina kroniska fasthållningar är det väl inget annat att göra än att flytta upp Svensson i anfallet så att lössen inte får fäste.
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Villervalla: Vi är mycket bättre på att ligga nära i mittzon nu och bryta deras uppspel. Och Juel är kung! 👑
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
bar mofftak: Vi lämnar trefiliga motorvägar i mittzon för rögle att åka igenom
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Snacka om vilja!
Satan om vi hade någon som ville sådär mycket!
Jävlar vad Unger masturberar över Ouööööglä…
Kommer bli blött i båset snart…
Satan om vi hade någon som ville sådär mycket!
Jävlar vad Unger masturberar över Ouööööglä…
Kommer bli blött i båset snart…
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
bar mofftak: Dom måste sitta de där lägena. Blir tufft det här nu.
Känns så där faktiskt
Känns så där faktiskt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Vårt försvar känns jävligt osäkert just nu. Max 10% av 100 möjliga...
De gröna lössen får fan fritt fram framför Juel:(
Och barnkören skriker hysteriskt i en egen jävla TV4-mikrofon.
En sjuk tillställningen som tär på nerverna.
Kriga Timrå!!!
De gröna lössen får fan fritt fram framför Juel:(
Och barnkören skriker hysteriskt i en egen jävla TV4-mikrofon.
En sjuk tillställningen som tär på nerverna.
Kriga Timrå!!!
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Kulltorp: Kval-lagen har det tungt ikväll. Ser lite tungt ut för oss också nu.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Smokey: Ja, vi är inte ens tvåa på puckarna, det lär ringa snart bakom Juel.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Olli Hahl: Unger håller på Rögle det är sen gammalt. Äckligt är det
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Zäta75: FÅ. UT. PUCKJÄVELN. ORDENTLIGT.
Hur mycket kan man få drälla i egen zon innan man nöter bänk?
Hur mycket kan man få drälla i egen zon innan man nöter bänk?
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Smokey: Ut med pucken någon gång! Det är ju inte så lätt när det konstant håller fast och håller fast.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
bar mofftak: Varför lirar vi fjärdekedjan + nässen och eronen mot everbergfemman med 7 kvar ?
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Smokey: Nu är det skitnödigt, våga avgöra istället för att se livrädda ut.. kommer bara sluta på ett sätt
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Smokey: Ja det är helt otroligt svagt att inte få ut pucken när halva plan är tom
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-11-21
Så fort vi är i offensiv zon kommer fasthållningarna som bara blundas för.
Men det är ingen Timråspelare som försöker åka heller i de situationerna.
Hade vare fint om dom visade upp skiten ist, för att njuta av att vara lugn en stund…
Men det är ingen Timråspelare som försöker åka heller i de situationerna.
Hade vare fint om dom visade upp skiten ist, för att njuta av att vara lugn en stund…
+ 4
« Föregående · 2773623 · Nästa »