Silly Season 2022-2023
« Föregående · 2348913 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2022-2023
TiKTenkrat: ja jag tycker vi ligger bra till, ingen stress att fylla de sista platserna.
Maiden, Dio och Judas är KUNG!!!
Fyll i med Accept, Sabbath och Ozzy och du har fyllt 1a och 2a kedjan!
Maiden, Dio och Judas är KUNG!!!
Fyll i med Accept, Sabbath och Ozzy och du har fyllt 1a och 2a kedjan!
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Nättinen till HV. Nubben jobbar på.
Ska bli intressant att se hur det går när Nubben lag 1 möter Nubben lag 2.
Ska bli intressant att se hur det går när Nubben lag 1 möter Nubben lag 2.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: För min del hoppas jag ju att det ena Nubbenlaget även hinner bli lite Kapanenlaget innan dess
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: Skulle vara intressant att få möta HV i ett slutspel igen. Det är dags för revansch för alla slutspelsdebacle mot dem sen innan.
Match i matchen blir Nubben mot
"hans bästa värvning nånsin".
Dags att bevisa att HVs tid att kunna gå på vatten är över.
Match i matchen blir Nubben mot
"hans bästa värvning nånsin".
Dags att bevisa att HVs tid att kunna gå på vatten är över.
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Bara det här ger mig bra vibbar. "Kapanen var själv den som tog kontakt med Timrå IK".
Kapanen kommer ge sitt allt och är beredd på att slita i den lilla förening som Timrå ändå är med mindre medel än de flesta andra föreningar. Kimmo sa själv att dom arbetade med yngre spelare i Kalpa för att de inte hade ekonomi för annat arbetssätt. Jag tror att hans hjärta för föreningen plus hans rätt gedigna kontaktnät och erfarenhet kan bli en match made in heaven.
Kapanen kommer ge sitt allt och är beredd på att slita i den lilla förening som Timrå ändå är med mindre medel än de flesta andra föreningar. Kimmo sa själv att dom arbetade med yngre spelare i Kalpa för att de inte hade ekonomi för annat arbetssätt. Jag tror att hans hjärta för föreningen plus hans rätt gedigna kontaktnät och erfarenhet kan bli en match made in heaven.
+ 11
Sv: Silly Season 2022-2023
{9037}: Modo kommer bli perfekt! Där kan han harva på och lägga upp mackor till Sebbe Ohlsson! 😉
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Sebbe Ohlsson - snipern! Ja menar huuur viktig har han inte varit för Modo under alla år han varit där. Man har ju nästan glömt bort alla klassiska mål som han gjort. Perfektion när den är som störst! 😁😅
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
Va?: Har helt ärligt inte suttit bänkad vid en enda hockeymatch i nåt av alla låtsasmästerskap den här sidan millennieskiftet
Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: jag får sorg i hjärtat när jag tänker på Sebbe, känns som ett oerhört slöseri med talang! Jag är övertygad om att han hade varit en etablerad SHL spelare om han hade velat! Men men, alla har ett fritt val!
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Men precis. Den grundkapaciteten som han besitter är det få spelare som kan svara upp till. På något vis är det bara beklagligt att han aldrig fick visa sitt rätta jag.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: han får ju leva sin dröm, att spela med Modo. Det är väl vackert så! Eller inte!
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
Kommer man peta Modo nästa säsong i SCA cupen till förmån för Östersunds IK?
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
roger_sundsvall: känslolöst hyperaktivt positivspel!🤢
Nej tack!🤢🤢🤢🤢
Men bättre än Depeche mode iallafall!
Lyssna på Likström/Växelström istället!🙂👍
Nej tack!🤢🤢🤢🤢
Men bättre än Depeche mode iallafall!
Lyssna på Likström/Växelström istället!🙂👍
Sv: Silly Season 2022-2023
Meduza: De var bra när Bon Scott levde, när han dog blev det skit av alltihop…☹️
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Mappe: Tacka vet jag gammal hederlig engelsk punk som, Sham69, GBH, Exploited, UK Subs. 999.
👌
👌
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: är tyvärr inte så bevandrad i gammal engelsk punk. Clash, Sex Pistols, Ramones (men som va kanske jänkare!?)
Men allt är bättre än Depeche Mode, t.o.m. Christer Sjögren!
Men allt är bättre än Depeche Mode, t.o.m. Christer Sjögren!
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
Meduza: Tur att man är för gammal för att käbbla om musiksmak men din är fan direkt pinsam 😂🤮
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: är du äldre än mig, jag är född 1962.
Håller med att du har pinsamt dålig musiksmak!
Håller med att du har pinsamt dålig musiksmak!
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Ha ha man nämner Jocke Berg o sen ska det tuppfäktas om alla musikstilar som finns härinne 😅
HS är HS 🤣
HS är HS 🤣
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Meduza: Nä du är fan äldre. AC/DC är f.ö inte pinsamt dåliga, inte ens efter Bon's frånfälle. Har sett dem några ggr och de är de enda som kan tävla med Depeche som arenaband. Ja om vi inte räknar bossen då men han är utom tävlan
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Bästa jag har sett var Metallica på Roskilde, orangea scenen, 2003. 🤟🤟🤟🤟
Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: Kan jag tänka mig! Såg dem senast i Globen när de hade scenen i mitten. Det var dock lite av en besvikelse tycker jag
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Olli Hahl: ja va fan är det off season och dött på sillyn så blir det så här
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
OlliJanne: ja, gillar man hockey, ska man visst alltid vara "hårdrockare" vad hände med alla oss som gillar Fusion? Eller jazzrock, som man också sa, typ wheater report, eller varför inte svenska Kornet, eller tidiga Wasa Express?.....jaha....det är bara jag som gillar det....😢
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Okej, trist. Men tänk dig huvudscenen, kolsvart ute och så fullt som det kan bli. Ecatasy of gold och stämningen var på topp 👏
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Rip Kirby: Tyckte inte det här med scenen i mitten var lyckat, blev mest märkligt att stora delar av konserten se ryggtavlorna av dem.
Kan lätt föreställa mig det du beskriver!
Kan lätt föreställa mig det du beskriver!
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
{9386}: Inget slår engelsk punk från 77-83.... Om man ska prata äldre musik... Iggy and the Stooges inte att förglömma. Sisters of Mercy, Bauhaus och Killing Joke för att nämna lite goth och blandat
Sen finns ju massa nyare metal som är king.. Rammstein, tidiga In Flames, At the Gates, m fl...En massa bra norsk svartmetal. Children of Bodom och Insomnium bland finska band. The 69 Eyes...
Hellacopters, Turbonegro, Gluecifer m fl om vi snackar rock senaste 25 åren. Thåström har ju gjort en del bra skit... osv osv. Ja fan finns en hel del bra grejer där ute :-) Tur man inte låst fast sig vid en stil eller en tidsperiod ;-)
Vann jag VM i name dropping nu?
Sen finns ju massa nyare metal som är king.. Rammstein, tidiga In Flames, At the Gates, m fl...En massa bra norsk svartmetal. Children of Bodom och Insomnium bland finska band. The 69 Eyes...
Hellacopters, Turbonegro, Gluecifer m fl om vi snackar rock senaste 25 åren. Thåström har ju gjort en del bra skit... osv osv. Ja fan finns en hel del bra grejer där ute :-) Tur man inte låst fast sig vid en stil eller en tidsperiod ;-)
Vann jag VM i name dropping nu?
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: Jag ser det framför mig. Känns lite som att man ville testa en grej bara för att. Dömt att misslyckas i mina ögon.
Nu stod vi en bit bak, men trycket var ändå nåt alldeles extra och Harvester of sorrow är ju en bra tung låt när allt kommer omkring.
Nu stod vi en bit bak, men trycket var ändå nåt alldeles extra och Harvester of sorrow är ju en bra tung låt när allt kommer omkring.
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
erathoo: ähh, bra musik är bra musik! Även om man inte gillar musikstilen så kan det vara bra ändå!
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Dök man in här och insåg hur jävla långt det är till september…. Deppigt.
+ 10
Sv: Silly Season 2022-2023
Tom Topp: Dags att sluta hacka på MoDo nu! Jag fokuserar på mitt lag och är mer än nöjd med vår laguppställning hittills och Kapanen som sportchef! Tack Nubben! Tycker vi har ett bra momentum i föreningen och föreslår att vi fokuserar på det i stället! I ärlighetens namn skulle vi lika.gärna kunnat fokuserat på Silly-season-Hockeyallsvenskan. Ödmjukhet mina vänner! Ödmjukhet.
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
mikenomad: snacka inte skit om Dio din jävel! Last in line är ju ett mästerverk! Anyways, tror fan detta år kan bli riktigt nice. Tänk er ett Oskarshamn fast med klubbhjärta!
Sv: Silly Season 2022-2023
erathoo: Nope, Kornet var skitbra.
Fattar inte att ingen nämnt Thin Lizzy, jämfört med Philip Parris Lynott står sig dom flesta frontfigurer slätt.
Vill man ha variation och gillar många musikstilar finns alltid kung Zappa. Han täcker dom flesta som finns, gärna en tre fyra i samma låt.
En lisa för oss som dampar på tradiga vers refräng vers refräng vers brygga refräng.
Det finns alldeles för få band med ADHD idag. En fem sex taktbyten i en låt kan väl inte vara för mycket begärt?
Fattar inte att ingen nämnt Thin Lizzy, jämfört med Philip Parris Lynott står sig dom flesta frontfigurer slätt.
Vill man ha variation och gillar många musikstilar finns alltid kung Zappa. Han täcker dom flesta som finns, gärna en tre fyra i samma låt.
En lisa för oss som dampar på tradiga vers refräng vers refräng vers brygga refräng.
Det finns alldeles för få band med ADHD idag. En fem sex taktbyten i en låt kan väl inte vara för mycket begärt?
+ 4
« Föregående · 2348913 · Nästa »
Ja jag läste det, så tråkigt.