Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
« Föregående · 766494 Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Är det någon från Njurunda/Kvissleby som ska ta bilen in till navet på lördagmorgon?
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Efter att antagligen ha varit i chocktillstånd i två månader lyckades vår vän Kickan till slut klämma ur sig en rad om Jonte i lördags (förmodligen efter att ha tittat extra djupt i tetran):
"Jonte kommer nog att visa sig vara mest överskattad och överbetald ever när säsongen summeras"
"Jonte kommer nog att visa sig vara mest överskattad och överbetald ever när säsongen summeras"
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Hassan: Sista omg. i Kvalserien spelas den 1/4 så de slipper göra en SSK.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
4 platser på denna resa har blivit avbokade så skynda och anmäl er!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
ståpäls: Haha ja det var ju inte mer än väntat...... Nästan så man hoppas på Tik - Skellefteå i Final då så får dom bita i det sura äpplet..... Det kanske bara handlar om att synas.-..... Kan dom vara med hela kvalserien då?
Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Skellefteå Kraft Arena
14 oktober
kl. 15.00
Någon som vet om Sanny kan vara med ?
Det är tur dom fått några vilodagar.
Men jag tror Skellefteå blir svårslagna.
14 oktober
kl. 15.00
Någon som vet om Sanny kan vara med ?
Det är tur dom fått några vilodagar.
Men jag tror Skellefteå blir svårslagna.
« Föregående · 766494
www.skellefteaaik.se/lasvart_kronika.asp