1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Det bästa med den här krönikan är att skribenten medger att han är jävligt dum...

www.skellefteaaik.se/lasvart_kronika.asp

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Är det någon från Njurunda/Kvissleby som ska ta bilen in till navet på lördagmorgon?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Efter att antagligen ha varit i chocktillstånd i två månader lyckades vår vän Kickan till slut klämma ur sig en rad om Jonte i lördags (förmodligen efter att ha tittat extra djupt i tetran):

"Jonte kommer nog att visa sig vara mest överskattad och överbetald ever när säsongen summeras"

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Hassan: Sista omg. i Kvalserien spelas den 1/4 så de slipper göra en SSK.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
4 platser på denna resa har blivit avbokade så skynda och anmäl er!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
ståpäls: Haha ja det var ju inte mer än väntat...... Nästan så man hoppas på Tik - Skellefteå i Final då så får dom bita i det sura äpplet..... Det kanske bara handlar om att synas.-..... Kan dom vara med hela kvalserien då?


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Helg Ernest: Ska man tro detta så troligen inte....

Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Skellefteå Kraft Arena
14 oktober
kl. 15.00

Någon som vet om Sanny kan vara med ?
Det är tur dom fått några vilodagar.
Men jag tror Skellefteå blir svårslagna.

« · 766494
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.