Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
« Föregående · 767372 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Vi måste alla älska varandra, även Kenta ska älskas.
Nu; Handen på hjärtat - Pyyyysssscchh(nationalsången)
Ha en fortsatt.....
Nu; Handen på hjärtat - Pyyyysssscchh(nationalsången)
Ha en fortsatt.....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Hahahahaha - du är faenimej helt galen - hahahaha. Snyggvä och kastrullhulda går på fruset vatten...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: ¨
du jag bor granne med en....har solbrillor oavsett väder ute den killen...han hade lila tajts en dag också hahaha "snyggvä"
du jag bor granne med en....har solbrillor oavsett väder ute den killen...han hade lila tajts en dag också hahaha "snyggvä"
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Vilken underbar lördags eftermiddag.Alla botten lag vann Malmö,Hv 71,Frölunda och Linköping.Och serie ettan fick 3 poäng,nu leder vi med 8 poäng.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Det är jag redan, jag röstade på Sverigedemokraterna - hahahahahaha..
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Hahahaha - eller tar vi och reser med Vingresor - hahahaha
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: årets säsong har varit rena drömmen. Man har gjort allt rätt
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Hahaha - Spela nationalsången - hahahaha....
Abron: SM-GULD-SM-GULD-SM-GULD....
Abron: SM-GULD-SM-GULD-SM-GULD....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
RocknRolf2:
fan äru possitiv också...inte varje dag "hörrö"
fan äru possitiv också...inte varje dag "hörrö"
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Tabellen är så vacker så den förtjänar en plats på Nationalmuseum!:)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
wap.hockeysnack.com
Underbart! Fan vad vi e bra! Viktigt att Jonte gjorde en pinne med! Grattis alla som e uppe i Schtaan...
Underbart! Fan vad vi e bra! Viktigt att Jonte gjorde en pinne med! Grattis alla som e uppe i Schtaan...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66:
inte visste jag att du hade VINGAR på huvudet hahaha din bild på alias
inte visste jag att du hade VINGAR på huvudet hahaha din bild på alias
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Per HApps: Faaaaaaaan va ja ångrar att ja inte åkte med nu!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66:
haru någon beta max mot ryggskott....sne som grunka i ryggen lol
haru någon beta max mot ryggskott....sne som grunka i ryggen lol
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
26 poäng de första 10 omgångarna måste vara rekord! helt otroligt
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
pratarn: YEESS ! Nu en segerdusch, middag och pyssch - GOKVÄLL !!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Fan va skönt!!!! Hockey kan verkligen vara en rättvis sport;-)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
3 nya "pinnar" att tillägga till de gamla intjänade.
Man tackar. :-)
Man tackar. :-)
« Föregående · 767372 · Nästa »
hur mår din polare Zamboni rå...den morrar väl nu så här i oktober hahaha
hut många varv har du tagit runt löta nu för att få upp oljetrycket hahaha