mikenomad: Instämmer men hur många spelare i det här laget har bidragit med nåt över huvud taget denna säsong? Jag tror listan är så pass kort att det räcker med fingrarna på ena handen. Hanzl är på en egen nivå, Rattie sprutar in mål, Svensson är scheriff, Fille är vice-scheriff, JJ vann några matcher åt oss i November. Möjligen ska Hartmann in på listan men då får jag bli Modolid och ha sex fingrar på handen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer