Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
« Föregående · 2833043 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nisse på Mon or: Ser ut som vi har bestämt oss för att göra allt för att vinna. Öppnar med bra energi
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ojh-Ajh: Är det domarn som supportern på läktarn skrek medelmåtta om? Snudd på beröm i så fall med tanke på hur kassa de varit.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nisse på Mon or: Vilken värld lever vi supportrar i?
Timrå IK ÄR en liten klubb med små resurser.
Det låter som många härinne kräver vinst varje match, annars så ska vi klippa kontrakt till höger och vänster.
Hur ska det det gå till?
En verklighetscheck vore önskvärt.
Älska Timrå i med och motgång!
Timrå IK ÄR en liten klubb med små resurser.
Det låter som många härinne kräver vinst varje match, annars så ska vi klippa kontrakt till höger och vänster.
Hur ska det det gå till?
En verklighetscheck vore önskvärt.
Älska Timrå i med och motgång!
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND DEFEND
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nu saknar man verkligen Svensson som åker omkring och mörar motståndare med mest tacklingar i SHL.
Fan vilken ovärderlig pjäs han är.
Fan vilken ovärderlig pjäs han är.
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ojh-Ajh: Snacka om att vi har ett kapitaltillskott i Ilari Kapanen en MYYYYCKET lovande spelare hos oss!!!!🇺🇿🇺🇿🤣
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Nu måste jag ta en lugnande tablett 😃 13 min kvsr
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Vill verkligen ha in Lundmark ihop med Lander nu. Känns som de blir lite mer fart där då. För visst är de Walli som spelar där nu?
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Önskar att vi hade fått ut lite mer av våra finska backar.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Dags för rutinerade stjärnor kliver fram nu då.....
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Peacedog: Men då måste man ju spela fysiskt och kanske tacklas lite 😅
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Brynäs/Frölunda - Växjö/Rögle 0-9!
Smaka på den!
Smaka på den!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Ja, återigen en sån här match där det känns som att vi inte vill vinna.
Man bara lallar på, ingen försöka bryta ngt mönster.
Juel räddar oss.
Olli gör inga ändringar f.ö.
Man bara lallar på, ingen försöka bryta ngt mönster.
Juel räddar oss.
Olli gör inga ändringar f.ö.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Förstår fortfarande inte vad tanken var med att splitta den kedjan? Inte bara Lundmark som övertygade. Pääjärvi såg ju som pånyttfödd ut när de bara körde i den kedjan.
Walli är ju smått iskall.
Walli är ju smått iskall.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: byta domare så Timrå får nått med sig också hade varit roligt .
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Växjö kör över Brynäs borta 5-0. Dom vill man inte möta i playin. Vi möter dom i sista omgången. Hoppas den matchen inte gäller något annars mardröm
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: ja det är Walli och det var ett helt annat spel på lander och Mange då Lundmark var där
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tänk att betala för att se den här skiten. Det kan gött Skellefteåborna få göra
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: illari rör ju på benen när han får pucken iallafall, tar spelet framåt.
Vilket vissa andra gör alldeles för lite....
Nä nu måste vi upp, gör Skellet mål är matchen över, 100%
Vilket vissa andra gör alldeles för lite....
Nä nu måste vi upp, gör Skellet mål är matchen över, 100%
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Villervalla: Dags för oss att äntligen vinna en orättvis seger!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Ja eller hur. Över till något helt annat, har Brynäs tagit semester idag?
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}, Erre92: Exakt så!! Lundmark tillsatte lite extra tryck i den setupen.
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Sisya 7 min nu
Kämpa för poäng! Livsviktigt Skellefteå inte tar en 3a
Kämpa för poäng! Livsviktigt Skellefteå inte tar en 3a
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Bästa finska backen ikväll är Kapanen junior junior, men jäklar vad han spelar riskfyllt....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Hahaha herregud. Snacka om att sila mygg och svälja elefanter.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Timrå utvisning Lander 5 min kvar
Fy fan om Skellefteå vinner på det. Då åker tvn ut
Fy fan om Skellefteå vinner på det. Då åker tvn ut
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Och så drar man på sig ett BP, jävla skitutvisning de lär väl få utdelning på den.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
pingvin: Domar nivån är inte värdig den här ligan. Har det någonsin varit så jävla dåligt??
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: Haha, SAIK spelaren drar ju upp landers klubba själv…
+ 3
« Föregående · 2833043 · Nästa »