Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
« Föregående · 1080617 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Forward: Backlund klar för Brunflo nästa säsong, Lotvonen med...!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Kevin O Shea: Om du inte har fått svar; Ja. Det var hans första mål i elitserien
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Forward: Sollefteå har visst signat Backlund inför nästa säsong.....!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
tikrobin: Visst var väl Moes mål, hans första i elitserien?
Jimmy??? någon?
Reducerat igen - Hynning!
Jimmy??? någon?
Reducerat igen - Hynning!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Forward: Sollefteå har visst signat Backlund inför nästa säsong.....!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
tikrobin: Visst var väl Moes mål, hans första i elitserien?
Jimmy??? någon?
Reducerat igen - Hynning!
Jimmy??? någon?
Reducerat igen - Hynning!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Återigen ett kanonsnyggt mål, synd dock att Backe agerar som han gör. Det är nästan som på Gretzkys storhetstid då motståndarna låg under på förhand.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jamen jag säger ju det !!!!! Backe är sämst i Elitserien ! Fans skit....
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Forward: Sollefteå har visst signat Backlund inför nästa säsong.....!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
rätta mig om jag har fel, men inte fan lär sig målvakter att dom ska agera på samma sätt som backlund gjorde i det här tillfället som ledde till mål? Det känns åt helvete det här när det i princip varje jävla match går in 1-2 puckar som helt enkelt bara inte ska bli mål.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jag har aldrig sett en målvakt agera sådär som Backlund nu gjorde. Herrejävlar!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vad hände där? Får Lehtonen en utvisning för att hans klubba hålls fast?
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
ralus:
Målet var bra men det verkar inte givit någon mer energi till laget.
Målet var bra men det verkar inte givit någon mer energi till laget.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Simmalugnt: jaha, Timrå kan inte ens göra mål utan att det gnälls härinne, smått otroligt.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Jaha så gör de ett mål då så vi ska få upp hoppet lite, Men det kommer att sluta i gruvlig besvikelse som vanligt. Jag HATAR tröstmål.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Mackelito: För övrigt så finns det ju inte ens på kartan att Hadelöv gör en salospark på Hynnings puck, för visst var han på den? Fullständigt overkligt på en annars så snygg spelsekvens som förtjänade ett bättre öde.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ja detta var skönt men dock kvarstår det att det kommer inte kunna gå till så här varje match, något i Timrås spelstil/spelare/tränare ¨åste ändras om inte detta slyumpmål kommit så hade denna match troligtvis vart avgjord...
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Ja detta var skönt men dock kvarstår det att det kommer inte kunna gå till så här varje match, något i Timrås spelstil/spelare/tränare ¨åste ändras om inte detta slyumpmål kommit så hade denna match troligtvis vart avgjord...
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Vi måste inse att hur många chanser vi än får p.g.a av slumpen så måste man för att gå till ett slutspel ha starka direktiv hur man ska spela och det verkar inte TIK ha.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Moe har verkligen tagit steget i år, våran nästa strålman.
Tenkrat har för övrigt sett jävligt vass ut hela matchen, hoppas han får sätta en nu!
Tenkrat har för övrigt sett jävligt vass ut hela matchen, hoppas han får sätta en nu!
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Simmalugnt: Vakna ur koman, det är klart att vi är bättre men det är en jävligt stor skillnad på att spela med hjärta och att lämna det på hemmaplan. Dom två senaste matcherna har vi ställts mot klart bättre motstånd och vunnit (förvisso på hemmaplan) men det, om något, borde väl bevisa att det finns mer att hämta ur laget när SAIK spelar uselt och man fortfarande spelar dåligt?
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...
Hoppas nu att Moes mål kan väcka liv i Timrå och överbevisa dig...
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Som sagt, håll tillbaka gnället. Kyl ner er litegranna mina vänner :)
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Abron: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
skööönt
skööönt
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Rooster23:
DaDa, nu fanns det lite intentioner i vart fall.....
DaDa, nu fanns det lite intentioner i vart fall.....
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Vilken liiiten sump där av Hynning... Förövrigt så måste SkAIK vara de sämsta serieledarna sen Brünass.
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-10-28
Olle:
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
Det är svårt att se nåt när man blundar va?
Vi är inte bättre än så här.
« Föregående · 1080617 · Nästa »