Slutspel 2021
« Föregående · 2183519 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2021
Knylan: Tycker att BIK har spelat lite bättre än löven, men känns 50-50 vem som går vidare. Nästa match nyckelmatch. Känns ändå som löven tar det till slut.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: 50% risk för ett till lag från Småland. Troja Ljungby är ju dock en klassisk klubb. Nybro lite mindre än Troja, men mer än Västervik.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: Även om jag tycker att det är omoraliskt och dåligt mot de som följer restriktionerna tycker jag nog ändå att vi borde göra samma som Löven mfl och sätta in en massa bord på kortsidan och ta in fler personer. Iaf i finalen. Om det blir mot löven kommer de annars att ha en hjälp från publiken som inte vi har, vilket kan bli avgörande i slutändan. Detta är mycket viktigt anser jag när en SHL plats står på spel.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
{9386}: Riskgrupper i all ära, men sjukvårdspersonalen känner jag mest för vid det här laget. Helvete vad less de måste vara på alla egoister i vårt samhälle.
Galet tröttsamt det måste vara att ta hand om folk som varit och åkt skidor i fjällen eller haft stora hemma fester...
Galet tröttsamt det måste vara att ta hand om folk som varit och åkt skidor i fjällen eller haft stora hemma fester...
+ 19
Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Kan det göras utan att bryta mot restriktionerna ska det naturligtvis göras. Det handlar om att följa regler och restriktioner. Ska vi ta det längre än så och sitta med pekpinnar så kan vi väl lika gärna konstatera att det är jävligt puckat att det öht spelas ishockeymatcher. Då tycker jag att alla som står på barrikaderna mot att restriktionerna tillåter "restsuranger" på läktarna ska försöka få säsongerna avslutade här och nu. Vi vet att hockeymatcher är potentiella smitthärdar
+ 4
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: Jag vill definitivt inte att våra motståndare får en stor fördel mot oss med större publik. Om vi kan göra samma sak bör vi göra det omgående anser jag. Någon måste ta upp denna fråga med styrande i Timrå IK. Mycket viktigt.
Det är för fasen en SHL plats på spel nu.
Det är för fasen en SHL plats på spel nu.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: Ett annat alternativ är att regeringen måste skärpa den tillfälliga lagen igen för att organisationer inte kunde ge fan i att leta kryphål i lagen.
Problemet som uppstått här, är på sätt och vis samma som Eskil Erlandsson så klantigt tog upp om konsekvenserna av det samtidiga upphävandet av förbudet mot homosex och tidelag.
Problemet som uppstått här, är på sätt och vis samma som Eskil Erlandsson så klantigt tog upp om konsekvenserna av det samtidiga upphävandet av förbudet mot homosex och tidelag.
+ 4
Sv: Slutspel 2021
Zäta75: Instämmer, och det kommer nog fortsätta att vara 50-50 fram tills slutsignalen i den sista matchen dessutom. Matchserien har infriat alla förväntningar man hade på den, och nästan mer därtill. Bara avstängningarna som saknas, och det där totalt känslostyrda griseriet.
+ 5
Sv: Slutspel 2021
Nu lägger vi semifinaltråden bakom oss. Finaltråden får gärna vänta ett par dagar.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
{9386}: Ett problem som jag ser om Bofors vinner denna matchserie är att risken finns att Brynäs åker ur och Bofors till SHL så blir det endast 2 Norrlandslag kvar i SHL, det främjar inte hockeyn i norr.
Sv: Slutspel 2021
Rallarn: anmäls liss för den där så missar han nog halva finalserien. Fy fan vad fult.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Haha, Åke Stakkestad. Otroligt namn för det första, men satan vad han grisar runt. Retar gallfeber på Lövenspelarna i match efter match. Ålder? 18.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
Knylan: Hur kan man omvandla en butt-ending i ansiktet till 2 min interference?
+ 4
Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: sjukt att han får fortsätta spela nu men han bara måste ju bli anmäld i efterhand. Fulaste jag sett på hela slutspelet.
+ 2
Sv: Slutspel 2021
{297}: Domar och Lotterinämndens nivå tyvärr. Per Svensson har ju visat sig ha en väldigt mysko anatomi denna säsong med de avstängningar han fått...
+ 8
Sv: Slutspel 2021
Sportsliga Röven visar alltså inte repris på jumbotronen på händelse över en hög klubba, vet att det inte är en regel att man måste, men det är väl nått man gör för sportsmananda ändå va? Får vi löven i final hoppas jag vi inte heller gör det. Varför ska vi vara det "bättre" laget gällande sånt
+ 2
Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Haha men nu myser man när denna serie börjar steppa upp till det man hoppats på 😂🙏
+ 2
Sv: Slutspel 2021
palleparling: Björklövarnas och Modoiternas mediakuber suger ändå. De lägger pengarna på nordatlanter och värdelösa tränare i stället.
+ 11
Sv: Slutspel 2021
Poulin ser minst sagt fladdrig ut nu när man har Marmenlind och Endre att jämföra med.
+ 3
Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: En hel del individuella skills och bred trupp hos Americanos men hur är det med flåset? Är det bara jag eller ser de lite halvtaskigt tränade ut?
+ 3
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: denna matchserie är en frisk fläkt när man sett och våndats Timrås matcher. Jäkligt underhållande ändå
+ 5
Sv: Slutspel 2021
Villervalla: Låtsaslaget Löven ger jag inte mycket för. Grinollar hela högen.! Det är ju ett Amerikanskt lag!
+ 1
Sv: Slutspel 2021
mikenomad: ju längre den här serien lider desto mindre säker blir jag på att det är BIK man vill möta. Sen är det svårt att inte heja lite extra på BIK när löven har sån enorm domarfördel i match efter match.
+ 1
Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: Jag kallar honom fladdermusen. Inte alls lika stabil o placeringssäker som de nyss nämnda liksom JJ.
Han far omkring o fladdrar åt alla håll... visst räddar han puckar men inte i närheten av de andras klass.
Ingen som jag skulle vara trygg med i Timrå tex. Never ever!
Han far omkring o fladdrar åt alla håll... visst räddar han puckar men inte i närheten av de andras klass.
Ingen som jag skulle vara trygg med i Timrå tex. Never ever!
+ 3
« Föregående · 2183519 · Nästa »

