Slutspel 2023
« Föregående · 2498285 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{297}: Jäkla antiklimax när den tilltänkta offensiva spetsen är sämst när det gäller som mest.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Vi kom som ett mirakel för Örebro, väldigt ofarlig motståndare och inte mogen för uppgiften.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{297}: Dahlen helt osynlig. Känner han av skadan eller blir passiv
Gud vad,jag saknar Rindell
Gud vad,jag saknar Rindell
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Ja inte fan blev vi för ”framtunga” den här säsongen iallafall 😅. Det måste hända mer offensivt om vi ska ha en chans i slutspelet.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Så orimligt mycket speltid som EP får skulle man kunna tro att han är son till tränaren.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Om man för någon som helst typ av diskussion med Stenqvist så lägger man av med det nu.
JÄVLAR vad han är dålig på att spela hockey
JÄVLAR vad han är dålig på att spela hockey
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Per Svenssons bjudning på egen blå därefter är ju inte heller något att hänga i granen. SHL har kört ifrån honom tyvärr, det håller inte.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
En brorsa spelar grymt i NHL, en platsar knappt i Kovland. Olika falla ödets lotter.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Varför använder sig aldrig Timrå av en rightare på direktskott i PP. Det är ju så enkelt och så effektivt!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Även om domarna har en pissig nivå i afton så är Örebro nivåer bättre och taggade på alla plan.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Labban: Karlsson borde agera och lugna ner dom. Oavsett om det är felaktiga utvisningar eller inte så måste man ju vara kyligare och ge faan att sätta sig i skiten.
Domarna är usel, men ge dom för fan inget att bevisa det på. Likaså Örebro som gärna slänger sig - ge dom inte chansen för fan.
Domarna är usel, men ge dom för fan inget att bevisa det på. Likaså Örebro som gärna slänger sig - ge dom inte chansen för fan.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Hade ju varit bättre att bara spela hem pucken för längre pp tid. Med Emil p skall halvhjärtat dra nån dribbling istället.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: ska det vara såhär är det lika bra att släppa lös alvarez så dom har nått att vara orolig över...
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Bee: varför håller inte EP i pucken istället för en dragning han inte bemästrar?
+ 2
« Föregående · 2498285 · Nästa »
Tacka vet jag kval upp eller ner.