Slutspel 2023
« Föregående · 2499250 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: tycker Malmö ser ut som Örebro gjorde mot oss i första perioden fast HELA tiden. Lite mindre denna match som i dom två första kanske.
Sv: Slutspel 2023
Äre Timashov som har EPs beteende med pucken? Har chans på mål men han börjar försöka göra nå tricks istället för att skicka iväg den
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Villervalla: jag hade tänkt vara en god granne och har sammanställt bedömingar för alla HA arenor. Men vet inte om de är bra tillfälle att dela med den i Brynäs-boken. Vad tror ni?
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Ska BIF visa att de likt humlan kan flyga, tveksamt. Trodde det i första perioden men Miffona har tagit över.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: trots det är nog Lill-challe betydligt mer målfarlig än EA (Bergund 2.0)
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Lomond: och vilket skott det var från Berglund! Han sparkar alltså en bredsida i stolpen så pucken studsar ut igen, träffar hans klubba och sen in 😂
+ 2
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: Ingen skada, det sägs vara familjeskäl.
Länkar:
https://www.na.se/2023-03-18/kaptenen-osaker-det-handlar-om-familjeskal?shareSource=sharebutton
https://www.na.se/2023-03-18/kaptenen-osaker-det-handlar-om-familjeskal?shareSource=sharebutton
+ 1
Sv: Slutspel 2023
{297}: Det är ju premiären av Let’s Dance ikväll. Det är väl den enda dans Gävleborna klarar av att titta på.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
EXPLORERSMÅLAND: alltså när man ser alla tomma stolar i Gävle så undrar man ju. Kanske viktigaste matchen i brynäs historia och det är halvtomt på läktarna?
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Verkar förövrigt varit en riktigt sprakande tillställning mellan Luleå och Växjö. 16-13 i skott efter hela matchen, underbart med 2 lag som bygger sitt grundspel på att vilja anfalla!!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Nä, nu laddar man väl upp inför kvalångesten som väntar lite senare ikväll med Kalmar - Sundsvall Hockey i playoff till ettan.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Skyller på domarna som komplicerar det ännu mer genom att kasta dombeslut lite här o där
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Publikmagneten CRIF. Säsongen 1989-90 vallfärdade fantastiska 155 åskådare till gamla Timrå Isstadion. Sämst ever ändå Bergnäset med 69 pers 🙈😅
+ 1
Sv: Slutspel 2023
RunarUp:
Tillhör själv såväl de okunnigas som de enögdas sällskap. Skäms inte allt för mycket över det. Hockey är en komplicerad sport.
Tillhör själv såväl de okunnigas som de enögdas sällskap. Skäms inte allt för mycket över det. Hockey är en komplicerad sport.
Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Håller med att hockeypublik generellt är rätt okunnig.
Men graden av enögdhet är olika på våra arenor.
Men graden av enögdhet är olika på våra arenor.
Sv: Slutspel 2023
Charliejfz:
Ja, ett svårt motstånd. Men ni är ännu med. Snart får vi veta hur grannen i söder står sig.
Ja, ett svårt motstånd. Men ni är ännu med. Snart får vi veta hur grannen i söder står sig.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: coach challenge måste ju införas, domarna är för dåliga. Det där är en smärre skandal.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
RunarUp:
Kanske alla tre. Inte mer okunniga eller cykloper än annan hockeypublik. Nu vann SAIK också. Målsnålt som gäller.
Kanske alla tre. Inte mer okunniga eller cykloper än annan hockeypublik. Nu vann SAIK också. Målsnålt som gäller.
+ 2
« Föregående · 2499250 · Nästa »

