Slutspel 2023
« Föregående · 2502781 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: till Stenqvist försvar ska man säga att han har en örebrospelare rakt i skottlinjen, det hade inte EP.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Villervalla: Bra tryck
Boyce proppar Lajunen rejält
Stenqvist missar öppet mål
Vi spelar bra nu bästa av de 3 matcherna
Boyce proppar Lajunen rejält
Stenqvist missar öppet mål
Vi spelar bra nu bästa av de 3 matcherna
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rico01: Budget Elias Pettersson täckte undan skottet. Annars hade den nog suttit.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: ja och hur ska vi vinna med såna där bedömningar? Jag vet inte, har vi fått en enda enkel utvisning med oss hittills?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Dom där "slashingarna" har varit tillåtet hela säsongen, från alla lag. Men i ett slutspel så ska det plocka direkt. Helt sanslöst!
Sv: Slutspel 2023
Man blir verkligen bara deprimerad av att se kräftgången som EP håller på med.
Vet inte riktigt vad som ska väcka hans spel men HERREGUD vad han är dålig
Vet inte riktigt vad som ska väcka hans spel men HERREGUD vad han är dålig
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Hamrin var inne på onödiga utvisningar i podden första matchen. Pääjärvi… varför slasha när en Örebroare kommer ensam mot 4 röda spelare. För dåligt.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Haha ja, inte ens nära handskarna för hooking, och på tok för löst för att ta en slashing. Det är för fan slutspel, sånt där blåser man ju inte ens på i div 4.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Hittills studsar pucken mer vår vög och vi åker mer skridskor.
Pääjärvi utvisad onödigt
Pääjärvi utvisad onödigt
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: hur fan ska man kunna vinna matcher i slutspelet när man missar såna där chanser med helt öppet mål? 😅 man blir alldeles matt.
Den där hade iallafall Rattie satt 100/100 gånger.
Den där hade iallafall Rattie satt 100/100 gånger.
+ 8
Sv: Slutspel 2023
Dåså, då var den matchen förlorad.
EP kanske ska nöta bänk istället för att grusa våra chanser till vinst.
EP kanske ska nöta bänk istället för att grusa våra chanser till vinst.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Varenda gång Örebro lägger puck på mål så är det halv farligt. Det känns som dom är 7 man fram JJ. Fattar inte varför vi inte kan skapa sånna målchanser. För tunna?
Sv: Slutspel 2023
TD: Örebro har hemmastället idag också efter cupen i söndags Timrå vågat nog inte..
Sv: Slutspel 2023
Brome skadad, hahaahha! Så går det om man står och slår på Jontes axel i match ett. Karma.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Ikväll vill jag se jävlar anamma. Om vi förlorar är det kört. Bara att gasa!
+ 2
« Föregående · 2502781 · Nästa »