Slutspel 2023
« Föregående · 2502781 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: till Stenqvist försvar ska man säga att han har en örebrospelare rakt i skottlinjen, det hade inte EP.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Stenqvist spelar bra. Synd att Örebroförsvararen hann täcka annars hade det varit öppet mål.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Japp. De schabblar och ser till att vi blir nedtryckta och där kom målet.
Sv: Slutspel 2023
Vi har matchen under full kontroll.
De slänger in en puck.
Slumpmål, och ridå ned.
Jävla kuklag
De slänger in en puck.
Slumpmål, och ridå ned.
Jävla kuklag
+ 1
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Godnatt. Blir att kolla Brynäs och Modos bataljer så återkommer jag närmare slutet.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Håkkybåkky: HELT sjukt att vi inte får ett PP när Erixons klubba slashas upp i taket, det har blivit utvisning 100% av gångerna innan och så kan Örebro göra mål i sekvensen efteråt. När hur fan ska man vinna med såna här härken till domare?
+ 10
Sv: Slutspel 2023
Synct: Man ser ju vilka lägen de behöver för att göra mål, och vad behöver Timrå ? Helt öppet mål om ens det räcker.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Synct: Didrik som missar markering där. Men vi måste ju göra mål på våra chanser. Emil får inte missa där.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Fy fan vad vi sjunker ned djupt. Inte lätt för JJ att göra något när Örebro får mata skott helt ostört utifrån och de vinner kampen framför mål.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Det är sjukt vilka lätta mål Örebro får. De är inte bättre än oss. Hoppas vi vänder. En brukar sjunka ihop när vi ligger under.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Fan va tungt och orättvist det var - känns som säsongen dog där. Fantastisk säsong men hade ju hoppats på lite mer
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Labban: Örebro-slickarna Edlund och Kronvall blir helt jävla STUM när Timrå gör mål, det följde inte riktigt deras manus.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Den här matchen verkar vi faktiskt spela i slutspelstempo.
Synd att vi aldrig är redo efter uppehåll.
Synd att vi aldrig är redo efter uppehåll.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
{297}: Eller hur.
Så fort Öret gör mål "MEN TITTA HUR DEM GÖR DET!?"
Dallen gör mål "Aa det var bra."
Så fort Öret gör mål "MEN TITTA HUR DEM GÖR DET!?"
Dallen gör mål "Aa det var bra."
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Didde skakade om hjärnan på han så mycket så han trodde att det var Stenis knuffa omkull han
+ 2
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Vi känns mer påslagna än tidigare. Och Örebro mindre. Fortsätter det såhär är vinstchanserna goda. Der son är läskigt är att Örebro gör mål på ingenting. Tur har dom också
Nu kommer den andra svåra perioden med långt till båset
Nu kommer den andra svåra perioden med långt till båset
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Summering period 1:
Spelmässigt övertag för TIKEN, 1-1 på tavlan speglar inte riktigt matchbilden men vi är i alla fall inte i underläge.
Spelmässigt övertag för TIKEN, 1-1 på tavlan speglar inte riktigt matchbilden men vi är i alla fall inte i underläge.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Haha. Didde puttar omkull Marenis, som i sin tur tycker att Didde ser för skräckinjagande ut, varpå han väljer att ge igen på den betydligt vekare Stenis. Mesigt.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Fan andra gången denna säsong mot oss som Örebro helt avgörande gör en regelvidrig sak jätteuppenbart som domarna bara skiter i, och som direkt leder till mål. Fan vad skönt det måste vara att få spela på dessa premisser!
Först Wedin som fick munnen ommöblerad av en klubba, så kvitterar de medan han kämpar mot båset.
Nu skickar de Erixons klubba all världens väg, detta också efter en hånslashing som MPS åker på.
Kämpa plastklubben! Ni har det så jobbigt.
Först Wedin som fick munnen ommöblerad av en klubba, så kvitterar de medan han kämpar mot båset.
Nu skickar de Erixons klubba all världens väg, detta också efter en hånslashing som MPS åker på.
Kämpa plastklubben! Ni har det så jobbigt.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Jag tycker tyvärr att det är Örebro som är dåliga. Örebro gasar på igen efter sitt mål och då är vi på hälarna igen.
Orolig för starten på andra.
MEN VI MÅSTE GÖRA MÅL!!!!!
Orolig för starten på andra.
MEN VI MÅSTE GÖRA MÅL!!!!!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Jonte ser bara luckan i krysset vid friläget och sorterar bort mv helt i synfältet, EP vid frilägen verkar se målvakten för mycket och skjuter i första hand för att inte träffa honom
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Kan nog ligga något i det, de var kanske lite nöjda med sig själva efter 2-0. Det positiva är att vi inte kan gå in i andra och försöka spela på ledning idag.
+ 2
« Föregående · 2502781 · Nästa »