Slutspel 2023
« Föregående · 2503179 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Dålig hjälp av utespelarna också. Han får ju stå och sikta oattakerat hur länge som helst, scheisse
Sv: Slutspel 2023
Rallarn: Dåligt försvar men njae, inte känns Johansson som den där fantomen han kunde vara i serien.
Juel blir inte solklar 2:a i min bok. Han har visat att han har skalle för när det verkligen brinner.
Juel blir inte solklar 2:a i min bok. Han har visat att han har skalle för när det verkligen brinner.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Varför gör alltid Rissanen mål mot Timrå?? Han gör typ 3 mål per säsong och han har gjort 3 mot just oss. Helt otroligt
+ 2
Sv: Slutspel 2023
VARFÖR. SPELAR. VI. EN. MÅLVAKT. SOM. ÄR. HELT. UR. FORM?
Fyfan vad uppgiven man blir av att eventuellt förlora en TREDJE match i rad på på tok för dåligt målvaktsspel.
Fyfan vad uppgiven man blir av att eventuellt förlora en TREDJE match i rad på på tok för dåligt målvaktsspel.
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Linkovich: Han tar tyvärr inte många svåra avslut just nu. Får väl tänka positivt, utan honom hade vi inte slutat 5:a.
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Tre spelare som backar från skytten. Han får all yta i världen att ta det skottet. Svagt!
+ 1
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: Det går lite för lätt när Örebro gör mål. Känns lite som att de gör mål när de vill.
Vi är numret för liten tyvärr.
Vi är numret för liten tyvärr.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: Men vad i helvete. Jag dör vilka lätta mål. Den ska Johansson ta för fan
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Nä fyfan va dåligt försvarsspel, aldrig att Örebro torskar denna serie.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Läktarproffset: Jag menar att jag kollar på situationer för vad som händer och inte vad man själv vill, ja.
Jag tar dock alltid gladeligen emot PP-tid för mitt lag oavsett om det är regelrätt eller inte.
Jag tar dock alltid gladeligen emot PP-tid för mitt lag oavsett om det är regelrätt eller inte.
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: så du menar att du hade tänkt samma om
Det hade varit en armbåge högt alldeles under hakspetsen på Timråspelare? Jävligt fult att ens höja armbågen där, en centimeter högre och ett givet matchstraff.
Det hade varit en armbåge högt alldeles under hakspetsen på Timråspelare? Jävligt fult att ens höja armbågen där, en centimeter högre och ett givet matchstraff.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Även om det inte smäller så kostar det energi att döda av utvisningen samt ger Örebro momentum. Otroligt korkat av Didde
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Vadå "tur" Kronwall? Kollar man reprisen är det ett korrekt domslut.. Armbågen är inte uppe i huvudet. Både Kronwall och Edvall verkade bergsäkra på en femma helt utan att ens ha sett situationen, så partiskt.
Sen var det onödigt av Strömberg, men det är en annan fråga.
Sen var det onödigt av Strömberg, men det är en annan fråga.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: Jag hade inte klagat om det vore matchstraff, varför åker han med armbågen först in i situationen till att börja med?
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Given sänkning av straffet.
Finns ingen som helst intention att träffa huvudet.
Man kan inte bli belönad för att man åker och lutar sig framåt och söker kontakt med huvudet.
Håller inte med om att det är utvisning alls, men bättre en tvåa istället för en helt felaktig femma.
Finns ingen som helst intention att träffa huvudet.
Man kan inte bli belönad för att man åker och lutar sig framåt och söker kontakt med huvudet.
Håller inte med om att det är utvisning alls, men bättre en tvåa istället för en helt felaktig femma.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
SCAarena: Öberg kan filma vidare. Det där var det första domarbeslutet i hela matchserien med lite mod. Den var 50/50 tycker jag. Vi får nog vara glada över det här utfallet.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Han hade ju världens läge sätta en klockren juste tackling. Satan så onödigt
+ 2
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Nu gäller det att gräva djupt.
Bra av domaren att se den missade hackspetten..
KÄMPA TIMRÅ!
Bra av domaren att se den missade hackspetten..
KÄMPA TIMRÅ!
+ 4
Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Helt overkligt att det bara blir 2 min haha tacka gudarna, smäller väl nu ändå säkert
+ 2
« Föregående · 2503179 · Nästa »